Medlemsmøte nr. 24, torsdag 18. oktober 2007 kl. 19:00
                                     på Tasta skole.

JKT presenterte kveldens kåsør: Helene Bjørntvet som holdt et meget interessant kåseri om
                                        s/s STAVANGERFJORD.

Etter kåseriet ble hun takket og overrakt blomst.

Kjell Bols orienterte om ”Stokkavatnsprosjektet” som er et felles prosjekt med Stokka Kultur- og Historielag, Madla Historielag og Tasta Historielag.

Kjell Bols som var 70 år den 27. september ble av JKT på Tasta Historielags vegne gratulert med vel overstått 70 års dag og overrakt en bokgave og en blomster hilsen, med takk for det arbeide han hadde gjort, og gjør for laget. JKT håpet at han fortsatt ville arbeide for lagets beste årene som kommer. Kjell takket for oppmerksomheten.

Representant fra DIS informerte om Slektsgranskerdagen 2007 som blir avholdt i Stavanger Kulturhus lørdag 27. oktober kl. 10:00 – kl. 15:00.

Det ble servert kaffe og deilig ”Randabergkringle, salg av årer og trekning.

Det var 64 personer tilstede.

JKT informerte om julemøtet som blir avholdt torsdag 6. Desember kl.19:00.

Referent.                                         PS! Trykk på bildene for store bilder og visning.

Medlemsmøte  19 April 07