Det har vært arrangert 2 bydelsvandringer.

I juni på Tastarustå med John Flemming Krøger som guide:
Arkeologiske undersøkelser og den første bosetting på Rustå. Ca 25 deltakere.

I August gikk vi fra Smith-gården,eier SigmundArthun, over gravhaugenepå Høyetil "Kvekergården".Guider var Kåre Haga og Margit Randeberg Høye og vi avsluttetmed kaffe og hjemmebakthjemme hos Margit. Ca 40 deltakere.

Lokalhistoriske aktiviteter:

Med utgangspunkti Nygårds særoppgavehar en gruppe under ledelse av Bjarne Aspelund fortsatt arbeidet med å samle inn stedsnavn fra Dusavik og Finnestad.
Posthistorie ( B. Haugom, G. Eriksen og C. Amundsen)

Slektsgransking: det er holdt 2 minikurs i slektsgransking på Statsarkivets lesesal, leder Kjell Bols.

Laget har fått tillatelse til å kopiere Nygårds særoppgave om stedsnavn, Taklejentenes barndomserindringer fra Tasta og> lærer M. Takles skildring fra fangeoppholdet i Nord-Norge under krigen, - for salg til medlemmene.

Utsendinge rtil RHÆ's årsmøte:M. R. Høye, Torgersen, Haga og Bols (varamedl. Styret RHÆ)

Medlemmer pr. 31/12: 75 Side 4.